fara dayu! »

Sabtu, 9 April 2011

last MINUTE


assalamualaikum.....


sudah sekian lama aku tidak "mengepost" cerita2 sepanjang perjalanan hidup aku buat masa kini. bukan apa sedikit kemalasan telah melanda diri aku. jadi tanggal sembilan haribulan empat tahun dua ribu sebelas , satu KARNIVAL MARA telah berlangsung di IPOH PARADE. dah ramai suruh pergi, aku pun buat keputusan nak pergi. ALAMAKKKKK. nak naik apa?? transpot dah la tak da. huh. fikir fikir fikir. ajak la dayah. ok ON. dayah ok. lepastu sembang2 chat dayah buat muka sedih. aku sudah dapat meneka pasti tidak jadi. akhirnya memang tepat ramalan ku. ingat nak pergi AHAD. rancang nak jumpa Farah sekali. aduhhhh. tidak kesampaian lah. so,tiba2 teringatkan si fariz a.k.a aris ekia. dia le tumpangkan kami. rancang last minute ni. si fariz kata nak gerak pukul 2. aku dan dayah segera lah bersiap .mesej2 cakap gerak pukul 2.30.ok. aku dah tercongok kat rumah dayah pukul 2.29. tunggu punya tunggu tak sampai2 si kancil silver ni. perghh tepat 3.10 baru le si kancil ni sampai. ok . buat muka slumber dan tidak bersalah. mana tak nye. first time naik kereta sekali dengan member laki. huh. redha je la. dah le. malas aku nak bercerita panjang. biar la simpan dalam ingatan aku je. act, ada part lawak. tapi tak pe la. aku n mereka2 je tau. ok , kat bawah ni ada sedikit cebisan gambar . selamat melihat!!




sebelum berangkat

driver



penumpang2



terjumpa nana yang sudah berkaca mata


yan yang bersemangat isi borang


singgah marrybrown sebentar


makan benda lah ni je


okay! itu sahaja. bai!!

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...