fara dayu! »

Ahad, 28 Ogos 2011

hoiii

seronok hidup merantau ni , umur aku 18 tahun ni baru la aku merasa hidup sendiri , berdikari semua, bagi aku perjalanan hidup aku ni best , aku rasa bebas sgt bila duk jauh2 ni . tapi adab2 aku jagalah . bebas tu bukan bermakna bebas sepenuh nya. nak gaul laki girl bebas camtu . ntah la. aku duk pahang ni aku jadi tak suka nak bergaul ngan laki . so , perempuan je lah keliling aku , bagus la mcam tu kan , tak ada unsur fitnah akan timbul , ok2.lagi pun pergaulan bebas ni harus dielakkan .lagi2 umur kita sekarang 18 . tgh kemuncak MENGGATAL la katakan . tergedik sana sini .harap2 aku jauh dari sikap itu . aku duk jauh2 ni pun aku boleh matang kan diri aku. budak bilik aku sendiri kata aku matang sebab cara pengurusan diri , cara aku bersembang ngan dorang , aku gelak bila dorang cakap camtu . mana tak nya. aku rasa diri aku cam budak2 lagi . manja . haha. that's me. !! ok...

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...