fara dayu! »

Rabu, 12 Januari 2011

LEseN!!~~~

Alhamdulillah..akhirnya lulus juga ujian memandu bahagian 1..berapa??biarlah rahsia..asalkan lebih 42 dah kira lulus la kan..so,lepas ni fara dah mula bawa kereta la..vrroomm sana vroommm sini..hehe..tolak ke KMOOS Ipoh tepat jam 7.30 pagi menaiki Avanza milik syarikat..lepas tu sampai di sana tepat jam 8 pagi..aunty tu cakap pintu tu buka masuk..aisehhmennn jam baru 8.01 pagi..pejabat tu buka 8.30.aduii..lenGoh kaki den seyhh!!~then, takkan nak termenung tengok jalan raya yang tengah sesak di pagi hari tu..so,aku buka la buku 500 soalan tu...cek sana sini baCA yang mana patut untuk isi masa terluang..tengok jam kat tangan dah 8.30..tapi still tutup lagi..aii .takkan cuti kot..sabar2..lepastu nampak sorang wanita perempuan menuju ke pintu pejabat tu..aku pun meluru masuk ke pintu..nak 1st la konon..jangan mimpi la..masuk2 ambil nombor..yeahh!~~aku nombor 2...haha..pekerja tu jerit dengan lembutnya sambil menyebut nama aku..haha.aku pun pergila ke kaunter dan buat la apa yang patut..then, dia bagi aku nombor 4 pula...apa kes!~~kejap nombor 2 ,nmbor 4 pula..eee...pang kang!!~haha..rupa2nya tu nombor komputer..aku pergi la masuk bilik ujian tu..cari komputer nombor 4..yeahhh..baca doa apa yang patut..selawat nabi banyak2...tapi aku still gabra tahap tak berapa nak betul ni..ahaha..."SILA KLIK YA /SEMAK SMULA" waduhh222..takut aku dibuat nya..nak klik TAK naK...siap 15 minit je..nak memikir nak klik ke tak nak dekat 10 minit...uhhhh..umm aku pun yakin kan diri terus la klik ya..JENG3..markah lulus 42/50..perghhh.42 je??alahai....hhaaha...bukan la..itu syarat lulus...rupa2nya markah aku kat atas tu..ahahaha..yes!!~~happy giler sehhh~~then udah le..malas nak cerita panjang2~~k babai.....


4 comments:

Farra Wichi berkata...

ahaha . . akak pn bru nk g amek lesen . sok da stat bwk kete . . ahaha . xcited kot . waka waka eh eh :)

missorange berkata...

hahaha..semoga elok2 bwk kereta sihh.jgn laggar org sudah..ahaha

Farra Wichi berkata...

ahaha . . langgar pokok ckup :)

missorange berkata...

bagus2..ahah

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...