fara dayu! »

Sabtu, 29 Januari 2011

**cerita hARI INi**

emm...dah lama tak main taip2 kan kan kan..nak story apa yerk?? act banyak story tapi malas nak luah .. jari ni tak rajin menaip2 la katakan..haa..oklah .ak nak cerita pasal ni la..tadikan aku main missed call kawan aku la.lepas tu aku telefon nad..nad angkat tapi aku letakk..haha.sempat dengr ni je "hELLo"..hahaa.fullstop!! then aku telefon kiah...dia angkat..dia cakap "hello"..aku letak..hahah .kesian2.. tapi tiba2 jari ni gatal pula..telefon si kiah ni balaik..kiah pun.angkat..1st aku cakap" HAi SayaNG.." hahhaa..kiah dengan kadar 10 harakat nye.."eeeEEEEeeEEeeeee" "AyYUuuuuuUUUU"..aku gelak dekat 10 minit ....pompang2 itu ini...sekian terima kasih...haha
26 minit aku sembang dengan dia...lepas tu..aku keluar bilik..aku pergi la dapur..lapar2.lapar2.lapar2.
lepas tu pergi la ambil nasi berlaukkan ayam Masak kicap Tengahhari tadi..ahaha
baru makan 3 suap ,aku terdenagr lagu nie..."WiWi sha la la la endo hen nari."" ahahha.aku taip apa yang aku dengar je..jangan salah kan aku ...aku pun angkat la handphone touch screen berharga Rm __.OO jenama NEONoDE..kat MALAYSIA tak ada hanphone nie..luar negara sahaja...laaaaaaa.....JAY telefon..walawehhh...siapa??JAY?? siapa??? EZYan lar...tu nama komersial dia.haha..sembang2 dekat puluh2 minit...pompang2 sana sini..gelak guling2..and then HABIS............itu la cerita paah untuk harini....babbboooooooiiiii


0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...