fara dayu! »

Selasa, 1 Februari 2011

pilu!!~

asal ni tiba2 jerw...
bila dengar dia cakap macam tu rasa sayu jerw...
peluang dia mcam cerah jerw..
aku ntah la..
spm aku tak tau nak cakap la...
time spm aku sedih sangat...
macam tak menjadi jerw result aku nanti....
time kemuncak exam la problem nye datang...
apa la ujian yang aku dapat dariNya ni...
huhhhhh
tawakal dan berdoa je mampu....
aku rasa aku tak terkejut pun kalau tengok result nanti sebab aku dah tau apa yang aku dapat.....
berdebar2 sekarang..
rasa nak tercabut nyawa ni pun ada...
tapi tak da seorang yang faham...
huhuh
13 ni dia nak pergi dah..
kalau dia lepas semua ujian Alhamdulillah lah..
rezeki dia....
kalau result dia cantik lagi best..
cerah betul masa depan dia...lagi2 u tu memang dia nak masuk pun....
asal aku pula yang terasa sedih yerw??
padahal dia happy gila..
adoyyyy
lantak la....
yang penting lesen kereta aku minggu depan.........
yihaaa..............
sekian . . .

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...