fara dayu! »

Ahad, 27 Februari 2011

jj LAGI...huhuh

tanggal 26 februari . . fara , dayah , kiah telah menepati janji untuk keluar bersama2 ke JJ. . cerita dia macam gini. .dah rancang benda alah ni awal bulan februari . . rancang nak naik teksi . .nak naik 3 orang la. . aku , dayah , aten . . lepastu bagitau mak . . mak aku tak bagi naik public . .emmm . .tak apa lah. . kebetulan awal bulan haritu poket kering. . last2 rancang la nak pergi 26 ni . . sebenarnya ramai yang kami ajak . . tengok2 3 orang jer. . alahai. . emm . . tak apa la . . banyak masa lagi . .lepas ni masing2 dah ada lesen . . so , last2 ayah aku yang hantar . . rancang2 nak angkut la dayah ,aten sekali . . tiba2???



26/2 ,08:01 a.m



inbox



aten: wey , kol berapa gerak ?



fara : kol 10 siap jer .



aten: wey aku g ngan ayah aku .



fara: laaaa .. pahal plak??



aten: adik2 aku nak ikut . .



_______________________________



emmm . . begitu la ceritanya. . aku pun pergi je la ambil dayah sorang jer. .pagi2 jalan jam giler. . tapi tak apa la. .awal lagi . .tepat 10:52 a.m kami pun sampai JJ. . sampai pintu utama . . pewwiittt. . nampak kiah doee. . ehhhh . . asal dia lari dari kami berdua . sengal kau kiah . . ohhh..dia nak ambil barang dalam kereta. . hahah . . so , lepastu kami gerak la masuk JJ . . part ni paling tak tahan nie . . aku ,kiah dah la tak pakai spec ala2 budak sekolah uh. . dayah pula ingat2 lupa jalan nak ke wayang . . 2 3 kali pusing tempat yang sama . . tak jumpa foodcourt , tangga bergerak . . haishhh . . lenguh kaki aku lerrrhhhh . . last2 aku juga yang jumpa sambil meraba2 signboard wayang tu . . wokayyy. dah sampai port wayang . . dayah dari dalam kereta dah bertekad nak tengok I aM NUMBEr 4 . . aku ikut jer . .kiah pula still ragu2 nak tengok cer apa . . eee. minah cerewet ni la . . ikut je la. . nak tengok KEMbaR sIANg. . ?? emmm . . tak apa la. . nanti keluar tv juga . . pujuk2 punya pujuk si kiah ni . .last2 terima juga pelawaan aku dan dayah. . hahha. .jeng2!!



____________________________________



aten pun sampai dengan angkatan tenteranya. . tapi dia tak nak join kami . . biar la dia . . aku nak enjoy ngan kawan2 aku juga. . . movie start 11:50 a.m . . tak percaya ? ? ni haa . . ada tiket . . tapi maaf la. . x jelas pulak . . malas nak scan . . hahah





kami beli tiket ni jam 11:34 a.m . . so, ada beberapa puluh minit . jalan2 kejap . . pergi toilet . . bersolek dulu. . lepastu keluar dari toilet . . oppppssssssss. . . terserempak dengan hamizan & hanafi . . ahhaha. . mizan nak cari kerja . . walawehhh. . . dia still kutuk aku pendek . . ciss =__=hahah. so, dah nak dekat tayangan . . ready beli popcorn large punya . . beli air 2 jerw . . kongsi 3 orang . . masuk dalam panggung . . cari panggung 5 tak jumpa2. . aishhh..last2 mamat bangla tu tunjukkan . . malu sehhh . . rupa2nya dekat pintu masuk tadi panggung tu . . hahah.merayap sampai ke tandas cari panggung tu. . .mmg smart la cerita tu bagi aku lar . . puas .rasa tak rugi tengok . . nak tahu pasal kiah tak. . aku tak tahu la pa kena ngan minah rempit sorang tu . . tak minum air kat rumah kot . . sampai ir aku ngan dayh pun dia belasah juga . . tak apa lah . aku kan pemurah . hahaha..

_________________________________________________

nak tahu tak sinopsis Im NumBer 4!

meh sini aku cer sikit . . sikit je la ye . .

cerita dia begini . . ni kisah alien2 la . .alien ni dari planet apa entah . aku lupa la . haha. .ada 9 ekor alien ni . . alien 1,2,3 dah mati . .so , tinggal nombor 4,5,6,7,8,9, . . tapi dalam movie dia tunjuk alien nombor 4 dan 6 je. . planet diorang dah musnah tak silap aku la . .lepastu kan , ada la alien bangsa lain ni nak buru alien nombor 4 . . sebab dia ada banyak kuasa . boleh angkat orang guna tangan dia yang ada keluar cahaya . . wauuuuuuu . .lepastu korang tengok sendiri la . . apa kes kalau cerita . . pergilah nikmati sendiri kat wayang tu . . tapi part yang paling aku suka yang ada lawan2 + kelakar tu . .hohoho . .ok tu je nak gtau . . lepastu kan . -----

_____________________________________________________

weyh2 dah la. . aku malas nak taip2 ni . . sorry la ye. . aku memang suka buat cerita tergantung . . biar la perjalanan aku hanya bertakhta di hatiku sahaja . .haha. . .bai .a.a.

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...