fara dayu! »

Isnin, 21 Februari 2011

puisi oppss jerawat!!

jerawat!! kenapa kau wujud..
kau tahu tak aku betul2 hate kau very2 much! menyusahkan hidup aku , membazirkan duit aku..
please la jerawat..
tolong la jauh dari diri ini..
kau tahu tak betapa terseksa hidup aku dengan kehadiran mu..
engkau bagaikan pemusnah keyakinan ku..
aku jadi lemah bila kau bernyawa dalam hidupku....
kasihani la aku...
bagi la aku peluang meniti hari2 ini..
aku rindukan wajah 10 tahun yang dulu..
kemanakah itu semua??
mengapa kau datang dengan mudahnya??
kenapa engkau pulang dengan sukarnya??
aku sudah bertemu jawapannya..
tetapi adakalanya itu bukan jawapan...
hanya angan2 semata-mata..
ohh jerawat..
beredarlah engkau..
aku tidak memerlukanmu...

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...